Monday, February 9, 2009

Syiot!!!!!

minggu lepas
kawan aku bgtaw yg dier nak dtg melaka 30 aribulan ni and bawak hadiah utk aku

seyes! heppy sgt! lama x jupe dier

dier kata, datang nanti
dier nak belanja makan ape je yg aku nak
pilih baju yg aku suke
sumer lah!!

wah3!!!
syg betol kat dak neh!!!

aku tanya la nape?
dier kata dier dpt gaji ujung bulan neh.

seronok betol dpt member dah kerja neh

pastu dier tnya aku,
"eh, 30 ni sabtu ke ahad ek?"






























tiba-tiba.. aku terkedu.!


































aku terus letak tepon!
bengang!




















manalah aku ingat bulan Febuari tahun ni sampai 28 jer....
sengal giler!!

12 comments:

♥miss zaza♥ said...

pastu ko kenakan aku.
aku yg kurg pandai ni pon tertipu lg sekali.
nak belanja laksa 3mangkok katenya.

hampeh kenet!

Nadzrah said...

hak3!!! kt sumer kurang peka terhadap bilangan hari dlm bulan
haha!!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wakakakakakaka...tetap nak tumpang gelak kalu masuk ini blog! :D

Iris said...

klako la nazrah weyh!!!

Nadzrah said...

huhu~~
gelakkan org je..
dose taw!
wuwuwu~~

paCat said...

sengal mcm ko jgak kenet ~ hahahaha

ContemplatingAlone said...

hahaha... nasib baik 27.2 ada tahun ni~ hmmmm


ps- saya tak perasan kamu bukan sombong okie...

Nadzrah said...

pacat: aku mmng sengal.. n aku admit. ngaa~~

besday hang ke bobo??
kamu sombong ok!!
x kire!
haha!

Cik AniS GalaxY said...

ish ish siannya dia ek
kene gelak dgn kawan2
cik anis x gelak tp senyum2 kambing jer nie....

chupa chups! said...

haha btoi kak dha!dla pon tekena kooottt...

reena said...

ceh... ampes btol... hahaha.... akk br nak puji melangit... skali... takpe yang, meh sini akk belanje gula2... sian dia...

Anonymous said...

aku pon terkena lawak sengal yg sama.....si cem ajak aku ke singapore 30 hb.........aku excited dlm keruan....-qieynah yg cun always-

© 2008 Por *Templates para Você*