Monday, November 17, 2008

1.2 Meter??

Last Sunday i went to meet someone ..
hehe...
and i got a give..
theee~~

i got a teddy bear!!!!!!
a DAMN BIG TEDDY BEAR!!!!!!!!
hehehehe~

thx to the one who give it to me
i laike it!!!!
like it so much!!

actually
dari tahun lepas dier tnya nak hadiah ape for besday
i jawab la nak teddy bear paling besar
i assume dier xmampu la nak beli
so xyah la dier beli
at least call time besday pon ok

then tup3 dier beli teddy bear tu last month x silap
ternganga aku..
mesti mahal kan..
isk2
tp ade problem
x taw nak pos camne bear tu
besaw sgt
x jupe kotak
huhu~..
i kata let it be dulu la
then p jupe kelmarin die bagi, suh bawak balik nek bas
haha
penat ngurung teddy bear neh
borat betoi!!!!!
makan batu kot!
hu~


No. Surat Beranak : 1437
Nama: CheNaz
Umo: 2 hari bersama aku
Tempat Lahir: Padang Besar, Perlis
Tinggi: 1.2 m

saje bagi nama dier CheNaz.. =P
tenq cyg 4 this lovely gift!!!







aih... besar sgt dier ne! aku kene tdo bawah la nmpknyer... hu~~

10 comments:

Zulfahmi said...

bapak besar

jadi punching bag pun best ni...

Miss Zahidah Zakaria said...

sumpah aku jeles ko dpt teddy besar anak gajah neh!
sooo unfair!
;P

paCat said...

hahahahha ~ besar umah kenet teddy tu : mau beliau hempap ko time tido ~ jntan ka tino? hahaha

Nadzrah said...

pahmie: tu la pahmie, agak2 aku geram ngan ko aku tumbuk2 bear tu! iyargh!! iyargh!!

kak dha: alaaa... k dha jgn jeles2.. kenet dpt 1 je, kak dha kan dpt bnyk. ade mouse, keronsang, mkn secret recipe ape lg ea? hehe

pacat: jantina?? hmm... aku nal letak male bley x??? haaha!!

khyrull said...

alamak.....

cute betol.... :)

Anonymous said...

jgn lupa mandikan...

Ajim said...

Comel gile teddy tu

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

MAK AIHH!!!

Serupa raksasa dah nih...kiikiki :p

Mujur comey :D

Ha Kim-mi said...

wah..besau nye chenaz..dia makan budak x?huhu..

Nadzrah said...

khyrul: hehe.. maseh2

Pyejal: mandikan? x nak la.. nnti bulu dier da x gebu.. ohoho~

Ajim: maseh2... saya pun bersependapat seperti anda. hehe

Nuar: raksasa x comel la nuar... hoho~

Kim Yun: mkn budak? x sure la.. tp bear mkn org kan?

© 2008 Por *Templates para Você*