Sunday, November 15, 2009

aktiviti selepas habisnya final

skema nye title. hok2!
paper aku dah abiss!! jumaat yg lepas. weeehuuuu!!!~
camne?
hurmm...
susah, format bnyk tukar baru. soklan spot sume cam hampes..
aku kuciwa!!! kuciwa!!! uwwaa!!

demi merawat hati yg duka lara ne,
aku pun pergi berjimba bersama sahabat2 tercinta gue...
hehe...

on that day, hari jumaat tu jugak, aku ngan dila aka sang gemok pergi berkaroke! (kalo bahasa mandarinyer, chang kalaOK)
3 jam lenjan lagu ktorg jer
of kos la ade lagu Pergilah Sayang! febret tuh! hahaha

alololo, cacatnyer... haha

aku yg khusyuk derta dila yg berbulu mata unta

next station!!
hari sabtu tu, tunggu kehadiran mumtaz dan nurul
dorang ni kawan aku dr Kuantan
kawan yg paling bnyk kutuk aku dorang la neh
hahaha
tp tu cter kanak2 dulu
hehe


sampai ptg tu, aku kasi dorang lepak2 dulu umah aku
mandi dan solat
(tp nurul x mandi oke! koh3!)

malam tu, gerak p amik nadia ngan farah
dorang ni sama2 dr Kuantan (pre-degree) yg tercampak ke Melaka
lepas je angkut dorang,
terus memecut nak p makan ikan bakar kat Umbai
aummm!!!

dgn bantuan tunjuk arah Hamdi yg kacak bergaya itu,
kami berjaya tiba di Umbai dgn selamatnyer
thx yang!


tunggu lawok pawok



dari kiri: Farah, Nadia, awek cantik manis =p, Nurul, Mumtaz
sumer bini org, anak dah 2
hehe


muke konyang!


promote sikit kedai makcik ni.
layanan yg superb!
harga pun berpatutan. RM 16 saja sorang okeh! utk lauk sebnyak 5 jenis!



selepas tu, aktiviti berjimba tetap disambung
kami ke pantai puteri pule
tgh2 mlm p pantai
cube bantu pakcik2 JAIM skodeng (lemayan!)


L.O.Y.E
bukan L.O.V.E ok


aktiviti mlm tu berakhir hampir jam 12 tgh mlm.
ari Ahad tu, kami ke Johor pule!!
mahu tahu ape yg kami buat??
NEXT ENTRY!!
=P

5 comments:

Iris said...

tetibe da rindu kt dorg blk!! huhu~

karok x ajak!! =P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

gambar kamu seorang kat eskalator tu macam supermodel!!! =D hikhikhik...meriah jengjalan lepas tension ye nad =)

aleena said...

hye there..

sgt relieve rite:)

qieynah said...

wei2, sumpah aku dah penah pegi umbai yang ni...tp kedai no 2..terbaik la wei ikan bakar umbai

Az said...

cis. bini org? single la wei!!!! kau tu bini org.

© 2008 Por *Templates para Você*