Saturday, August 15, 2009

Jadikan aku yang kedua

cedey... wuwuwu~
cedey
parents p jupe Adam (anak sedara) yg montel itu...
x dpt nak ikut

sumernyer sbab mende ni!!!!!!!
kebencian melanda...~~ kenapa la tarik aku last2 minute
bukannyer tak taw aku ni gagap kat depan
hambek korang!
kan dah kalah sbb aku! bluwekk!! =P
tp best grup ngan Kak Anim ngan Adi
korang mmng d best la! haha


dan hasilnya, gumbira di rumah pada hari ahad sambil membuat assignment dan makan bubur konda kondi aku. lalalalalala~~~ ku bahagia.
hanya aku taw wat bubur spesel ni. mustila, sbb tu aku suke! hak2!

konda-kondi porridge

Jadikan Aku Yang Kedua by Astrid

jika dia cintaimu melebihi cintaku padamu
aku pasti rela untuk melepasmu

walau ku tau ku kan terluka


jikalau semua berbeda
kau bukanlah orang yang kupuja
tetapi hatiku telah memilihmu
walau kau tak mungkin tinggalkannya


reff.
jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia

walau pun kau takkan pernah

kumiliki selamanya

lagu ni best!
p/s: lagu ni xde kaitan ngan hubungan cinta aku ok. dont assume 'blind pig'!


have a gud day and dont forget wearing ur mask!

3 comments:

qieynah said...

cait, alasan je sume tu, ko memang xleh menang la kalu berdebat.

Nadzrah said...

memang pun, aku x reti cakap omputih di khalayak ramai
huahuahuah!!

rizz said...

cdapnye bubur

© 2008 Por *Templates para Você*