Wednesday, July 29, 2009

gadis2~

saya mahu jadi lembut dan ayu seperti gadis-gadis di Utara Malaysia

erm...

saya juga mahu jadi seputih gadis2 Pantai Timur Malaysia

eh... tapi

saya mahu jadi secekap gadis2 di Selatan Malaysia

dan...

saya juga mahu jadi serajin gadis2 di belah Barat Malaysia!

boleh x ea...?





mode: puasa ganti harus dilangsaikan xkira anda gadis dari belah mana!hehe



ads ni sgt lawak ok! haha




********************************************************************************
p/s: sekolah depan umah dah 8 org positif H1N1...
dah 4 org mati di Malaysia sebab virus ni
dah lebih 1000 rakyat Malaysia hidap H1N1
betul ke Amerika yg cipta virus ni?

solution: tutup U 1 sem terus! amacam? ekeke

13 comments:

gewd-gurL said...

woah.. saya paling setuju... dapat scholar lebih la dgn syarat.. ngahaha

toni777 said...

harharhar...
aku rasa nak berguling2 skarang..
kegembiraan lah kalau U tutup 1 sem...

cik syahira said...

cop..
sekolah depan rumah??

suchajojo said...

ko nk jd secekap aku yg dtg dr selatan ni ke??

i wonder where u get the word 'cekap' to describe' gdis selatan.. ak x pna terpikir

Cik AniS GalaXy said...

anda gadis..maka jgn x ganti puasa ye..wakaka..

kemain lg..sampai 1 sem nk ttp U
aper ingt U tu tmpt utk org2 OKU ker..hehehe
sampai 1 sem kene ttp..hhe

rizz said...

tkot sgt h1n1

Nadzrah said...

aina: tutup 1 sem x dpt scholar tuk 1 sem gak la! haha

toni: mmng best, tp extend 1 sem la. haha

kak ira: iyer.. sekolah dpn umah kita ni la.. SMKSG! huhu

jua: aku pun gadis selatan okeh. haha.. kita cekap wut. wat keje tangkas je dan tanpa berfikir pnjang. hahah

anis: yeay! lg 1 ari je nak abeskan utang. haha

rizz: takot gak... wuwuwuw

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tak kisah lah dari utara barat timur selatan sekalipun, yg penting gadis melayu tiada tandingannyer...gtuh :D

h1n1 desas-desus pn nuar dgr camtu gak...

ibrahim1987 said...

Bukan secekap, tapi semantap!

Anuar Kamaruddin™, wanita kadazan pun tidak kurang hebatnya.

AdiE said...

wei, bukan nak takotkn ko..
tp, kene bgtau sebb utk ko berjage2..
kat area rumh ko kat taman chempaka tu dh ade 1 kes kematian kerana H1N1..
so, berjage2 ye...

Afiq's Diary said...

yelah.. Tutup satu sem pastu korang semua tak grad satu sem.. Wakaka.. Extend.. Mau ka?

Jack-O said...

celah mane yg cekap nye aku pn konfius. hehee

papepn, i couldn't agree more with all those statement above. thumbs up ah ntok ko! perghh..

job said...

亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,
三級片,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,成人圖片區

© 2008 Por *Templates para Você*