Sunday, September 2, 2012

horrey2 raya!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. ;)


di sini saya nak mengucapkan Selamat Hari Raya maaf zahir batin sekiranya ade terguris hati dan perasaan dgn sengaja atau tidak sengaja mebuatkan diri anda tersentap. Halalkan juga makan dan minum...

tidak lupa juga Salam Kemerdekaan kpd semua rakyat Malaysia!!! Merdeka! Merdeka!! Merdeka!! lepaskanlah diri anda dari sifat2 mazmumah dimana saya ingin sangat memerdekakan diri drpd sifat cintakan dunia lebih daripada cintakan Allah S.W.T.. ;(

tahukah anda sifat cintakan dunia merupakan antara sebab anda tidak akan bahagia. contohnya, cintakan duit, hiburan, maksiat, cintakan diri sendiri lebih, or even cintakan suami atau isteri terlampau2, bilamana kt terlalu mengharapkan pada yg tidak kekal ini, kita akan lebih mudah kecewa dan terseksa. dan kita lupa yang Allah itu tidak pernah mengecewakan kita. sesungguhnya, bila Tuhan menurunkan dugaan, itu tandanya Tuhan rindukan rintihan kt sbg hambaNya dan Dia bukakan 2 pintu utk kt, iaitu pintu ke syurga dan ke neraka. sifat2 mazmumah inilah yg akan mendorong anda ke neraka dgn membuat keputusan yg salah. ish3!
ok. cukup2lah tazkirah pada hari  ini. hahah!

by the way, hari ini 3 September. hak2!! itu bermakna telah menginjaklah umurku setahun lagi dan ajal ku juga semakin hampir. fuuhhh!
first time sambut bithday dgn suami. ;) beria2 suh duk dpn dia xbagi p mana2. sbb nak jadi org pertama wish. handphone ngan fb pun tak kasi bukak. haha.
tq sayang... ;) insyallah tahun dpn kt sambut sama lagi... ;) 

tahun dpn insyallah, sambut besday sbg ibu.
haha. excitednyer! grrr!! geram mak!! haha

semoga semuanya berjalan lancar.. amin... ;)
gambar dlm memori kad suami plak. aish..
bosan tul post entry xde gambor. haha. 

tumpang buh gambar dak comel ni sat. ;)
semoga kami dikurniakan anak yg soleh dan solehah serta sempurna akal fikiran, mental, fizikal dan emosinya.. amin.......... ;)



© 2008 Por *Templates para Você*